Reklama

AD1 Regionalne Leszno [05.11 – 25.11.2024]

W Tychach o awarii dowiesz się SMS-em

W Tychach o awarii dowiesz się SMS-em
Barbara Krawczyk
15.03.2017, o godz. 10:32
czas czytania: około 2 minut
0

RPWiK Tychy S.A. udostępniło system, z którego mieszkańcy SMS-em dowiedzą się więcej o awarii lub zakłóceniach w dostawie wody.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B BDO zamknięcie roku [14.10-22.11.24]

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach Spółka Akcyjna udostępniło innowacyjny, bezpłatny system zawiadamiania mieszkańców. Dzięki niemu wszyscy zainteresowani dowiedzą się więcej o awarii lub zakłóceń w dostawie wody za pomocą systemu informacyjnego SMS.

SMS powiadomi o awarii

Jak tłumaczą przedstawiciele Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Tychach z systemu mogą korzystać wszyscy mieszkańcy, a nie tylko Ci, którzy posiadają podpisaną umowę o dostarczanie wody z RPWiK Tychy S.A. Wiadomości SMS dostaną też Ci, którzy mieszkają w budynkach wielolokalowych. Aby uruchomić usługę informującą o przerwie w dostawie wody najpierw trzeba skorzystać z interaktywnego formularza znajdującego się na stronie RPWiK Tychy S.A.

W kierunku rozwiązań smart

Zdaniem ekspertów Tychy należą do czołówki polskich miast, które doskonale potrafią komunikować się z mieszkańcami i odpowiadać na ich oczekiwania. Miasto kładzie duży nacisk na stworzenie przestrzeni, w której mieszkańcy spędzą swój wolny czas i będą czuć się komfortowo. Jednym z przykładów są inwestycje w rozwój komunikacji miejskiej, która ma być nie tylko szybka i sprawna, ale też nowoczesna.

Przykładowo aby kupić 50 nowych autobusów, mikrobusów, trolejbusów i elektrobusów miasto złożono wniosek o dofinansowanie warte ponad 170 mln zł. Tychy otrzymały też 60 mln zł grantu na inteligentny system zarządzania i sterowania ruchem (ITS). Projektem objęto aż 40 tyskich skrzyżowań. Na ulicach pojawią się m.in. stacje pomiarowe warunków atmosferycznych, stacje pomiaru zanieczyszczeń i pomiaru hałasu. Ponadto pojawią się dynamiczne tablice parkingowe, które wskażą poziom zapełnienia parkingów.

Innowacją jest też stworzenie miejskiej Mediateki z salą koncernową. Biblioteka na miarę XXI w. w dużej części opiera się na multimediach. Ponadto Tychy jako jedno z pierwszych miast wprowadziło sieć infokiosków w pobliżu przystanków oraz hotspotów, czyli specjalnych punktów umożliwiających darmowe połączenie z internetem. Mieszkańcy mają też dostęp do elektronicznej rekrutacji do szkół i przedszkoli, internetowego katalogu miejskich bibliotek, kontaktu drogą elektroniczną z Urzędem Miasta czy darmowego internetu w autobusach.

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad2 odpady budowlane [04.11-03.12.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Aktualności
css.php
Copyright © 2024