Popularne powiedzenie „Klient nasz pan” nabrało szczególnego znaczenia wśród firm funkcjonujących w dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym otoczeniu. Szanse na przetrwanie i rozwój mają bowiem przedsiębiorstwa lepiej przygotowane do walki o odbiorcę swoich produktów, jeśli jakość oferty na rynku jest zbliżona. W tej konkurencyjnej bitwie zupełnie nieźle radzi sobie Wytwórnia Urządzeń Komunalnych WUKO w Łodzi, jeden ze współgospodarzy XXXVII Zjazdu KFDZOM.
 
Firma ta istnieje na polskim rynku już przeszło pół wieku. W tym czasie zarówno organizacja spółki, jak i jej oferta zasadniczo się zmieniły. Prywatyzacja zakładu przyczyniła się do wyeliminowania występujących niedociągnięć i podjęcia zdecydowanych kroków w celu podniesienia jakości i funkcjonalności sprzętu WUKO.
 
Na życzenie klienta
Wchodzenie spółek zagranicznych na polski rynek, sprowadzanie starych, zużytych, lecz tanich samochodów komunalnych z Zachodu – wszystko to sprawiło, że firma musiała stawić czoła ostrej konkurencji i zacząć produkować sprzęt, który nie ustępuje jakością pojazdom proponowanym przez firmy zagraniczne. – Nasz sprzęt jest jakościowo porównywalny do oferty zachodniej, jednak mamy zasadniczy atut: nasze pojazdy produkujemy u nas, a zatem są one tańsze – mó...

Wykup dostęp do płatnych treści Portalu Komunalnego!

Chcesz mieć dostęp do materiałów Portalu Komunalnego Plus?