Od redakcji
Czy firmy wodno-kanalizacyjne potrzebują marketingu? Jeśli tak, to w jakich obszarach? Czy działania PR-owepoprawiają wizerunek firm? A może wystarczy produkować wodę, która wybroni się swoją jakością?
Marketing i PR w branży wod-kan to główny temat tego numeru. O najlepszych działaniach marketingowych i PR-owych pisze profesor Ryszard Cichocki, socjolog. Warto sięgnąć do tego tekstu, bo być może przedstawione w nim sprawdzone rozwiązania podsuną Państwu nowe pomysły. Jednym ze wzorów do naśladowania są bez wątpienia działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Forum Odpowiedzialnego Biznesu wraz z Instytutem Monitoringu Mediów postanowiło zbadać, jak ważnym zagadnieniem dla polskich przedsiębiorstw jest zarządzanie wodą.
Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę Prawo wodne i została ona opublikowana w Dzienniku Ustaw. Teraz rozpoczyna się proces budowania nowych struktur zarządzania gospodarką wodną w Polsce. Między innymi powstaje Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie. Ułatwi ono, czy raczej utrudni sprawowanie właściwej pieczy nad wodą? Cóż, zdania są podzielone. Jakie opinie na temat nowej ustawy wyrażają rolnicy? Jakie konsekwencje będzie ona miała dla producentów napojów? O tym także przeczytają Państwo w niniejszym numerze. Zachęcamy też do lektury wywiadu z Iwoną Kozą, p.o. prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej.
Mamy najnowsze dane z Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące sektora wod-ka...