W przypadku pozytywnego obrotu spraw i realizacji obydwu zadań, czyli budowy instalacji wiatrowej o mocy max 20 kWp, a także instalacji fotowoltaicznej o mocy max 800 kWp, konieczna będzie również modernizacja istniejącej już instalacji, do której wpięte mają zostać dwa nowe systemy.
Możliwa rozbiórka urządzeń
Jak informują Tarnobrzeskie Wodociągi, możliwy jest również wariant inwestycyjny generujący inne zmiany w obecnej infrastrukturze. A mianowicie, niektóre obiekty kolidujące z planowaną inwestycją, będą musiały ulec rozbiórce. Chodzi też o odpowiednie zabezpieczenie miejsc w których stanąć ma nowa infrastruktura energetyczna – chociażby turbiny wiatrowe.
Zgodnie z założeniami Tarnobrzeskich Wodociągów, całe przedsięwzięcie powinno potrwać 10 miesięcy od podpisania umowy z wyłonionym wykonawcą.
Tarnobrzeskie Wodociągi czekają na oferty do 8 kwietnia. Ze szczegółowymi wymaganiami można się natomiast zapoznać w Programie Funkcjonalno-Użytkowym planowanej inwestycji na platformie zakupowej spółki.
4 wydziały i 145 pracowników
Dodajmy, że obecnie Tarnobrzeskie Wodociągi posiadają w swojej strukturze organizacyjnej Wydział Uzdatniania Wody, Wydział Oczyszczania Ścieków, Wydział Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej oraz Laboratorium Wody i Ścieków.
Obsługę wydziałów zabezpiecza administracja Zarządu. Spółka zatrudnia 145 osób. Natomiast w roku 2017 r. w siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie została podpisana umowa o dofinansowanie nr POIiŚ.02, 03.00 – 00 – 153/16-00 Projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu – Etap II”. Przedmiotem umowy było udzielenie Tarnobrzeskim wodociągom Sp. z o. o. dofinansowania na realizację Projektu „Gospodarka wodno – ściekowa w Tarnobrzegu – Etap II w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w wysokości 44 483 601,18 PLN.
Komentarze (0)