Marcowe szkolenie to ponad cztery godziny wiedzy popartej praktycznymi przykładami o tym, jak zaplanować, zbudować bądź zmodernizować istniejący Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy. Zalety szkoleń w trybie online są oczywiste – to m.in. możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym, dostosowanie formuły do aktualnych warunków (praca w trybie zdalnym), brak kosztów przejazdu czy wygoda i bezpieczeństwo udziału.
W programie szkolenia, w którym udział wezmą m.in. Maciej Kiełbus z Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners, Katarzyna Marzantowicz z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Piotr Sadowski z Biura Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX, Mariusz Piasecki z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Spytkowie, Michał Turkiewicz z Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych w Lubaniu, Hanna Maliere z Green Management Group oraz Izabela Wołosiak z Green Concept znajdą się następujące tematy:
- najnowsze przepisy prawne regulujące powstanie i prowadzenie PSZOK-ów,
- dofinansowanie budowy nowego bądź modernizacji istniejącego Punktu,
- aktualne propozycje instytucji finansowych,
- pozyskiwanie środków na inwestycje,
- projektowanie i wykonawstwo Punktu,
- oczekiwania i realne potrzeby PSZOK-ów,
- studia przypadków konkretnych inwestycji,
- PSZOK jako punkt napraw, ponownego użycia i wymiany,
- kiedy odpad nie stanie się odpadem?
- mini-PSZOK-i, PSZOK-i mobilne, zbiórka okazjonalna oraz inne nietypowe rozwiązania,
- modele zarządzania Punktem,
- ewidencja i sprawozdania odpadowe,
- funkcjonowanie PSZOK-ów w BDO – Bazie Danych Odpadowych.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej oraz pisemne świadectwo udziału.
Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej szkolenia „Organizacja PSZOK – projekt, budowa i prowadzenie”. Tam też można znaleźć odnośnik do strony rejestracji lub klinkąć bezpośrednio TUTAJ. Zapraszamy!
Komentarze (0)