Miasto przeprasza za remonty przy pomocy wideo w internecie

Miasto przeprasza za remonty przy pomocy wideo w internecie
jw
17.09.2019, o godz. 13:23
czas czytania: około 2 minut
0

Trochę z przymrużeniem oka, na wesoło, aby nieco ograniczyć narastające zniecierpliwienie przedłużającymi się remontami w Gorzowie - po to powstał nowy spot promujący miasto.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Teledysk zrealizowano po to, by przetrwać trudny czas modernizacji oraz by pochwalić się mocno zmieniającym się miastem. – To historyczna chwila dla Gorzowa, bo nigdy wcześniej w swojej powojennej historii nie był remontowany na tak dużą skalę. Chcemy uczynić z tego faktu atut – informuje Marta Liberkowska z urzędu miasta.

Przewodnim motywem spotu są remonty – wszędzie, w każdym niemal zakątku miasta. Dotyczą wszystkich mieszkańców bez wyjątku: od seniorów, którzy muszą pokonywać nierzadko długą i niełatwą drogę do ulubionego sklepu czy kawiarni, przez matki, które często skazane są na pomoc podczas przeprawy przez miasto z wózkiem oraz pracowników urzędów i instytucji, zwłaszcza panie, które w butach na obcasach muszą przeprawić się przez nierówności i wykopy, by dostać się do pracy. Z remontami w mieście oswojeni są również najmłodsi jego mieszkańcy.

Do udziału w nagraniu zaproszono ambasadorów miasta w kampanii GORZÓW #Stąd Jestem: Barbarę Latoszek, Emilię Książek, Mateusza Ciawłowskiego oraz członkinie Stowarzyszenia Kobieta Biznes i Rozwój – Magdalenę Sielską, Joannę Owczarek- Romaniszyn oraz Anettę Jabłońską. Reżyserem i scenarzystą clipu jest Cezary Żołyński – również ambasador. O układ taneczny i choreografię do muzyki zadbały dziewczęta z gorzowskiego zespołu „Buziaki” z Karoliną Kocoń-Wojtasik na czele. W spocie udział wzięli również pracownicy urzędu miasta, na co dzień zajmujący się promocją i PR.

Spot zrealizowany został do piosenki amerykańskiego zespołu Starship, którego słowa refrenu mówią o tym, że “zbudowaliśmy to miasto na rock and rollu”. To motyw przewodni piosenki i teledysku. Cover przygotował gorzowski muzyk Mariusz Smoliński, zaśpiewała Paulina Gołębiowska. Za zdjęcia do spotu odpowiedzialny jest Łukasz Bernas.

Pierwszą inspiracją do powstania teledysku były produkcje miast Łodzi i Gdańska, które wiosną odpowiedziały na wyzwanie #skibidichallange. Przygotowały układ choreograficzny do piosenki zespołu Little Big, prezentując swoje miasta i zachęcając jednocześnie pozostałe samorządy do podobnych aktywności. Gorzów odpowiedział… po gorzowsku, tworząc własną wersję wyzwania #webuiltthiscity.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Drogi i komunikacja
css.php
Copyright © 2024