Reklama

AD1A STIHL [01.04-21.04]

Piłki za puszki

Piłki za puszki
04.04.2012, o godz. 7:38
czas czytania: około 1 minuty
0

Ministerstwo Sportu i Turystyki wspólnie z Fundacją RECAL rozpoczęło realizację projektu “Piłki za puszki”. Główną ideą projektu jest połączenie dwóch ważnych aspektów zrównoważonego rozwoju społeczeństwa: sportu i ochrony zasobów naturalnych.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1B regionalne Bolesławiec [09.04-23.04.24]

Projekt jest realizowany na boiskach typu “Orlik”, jak też na innych obiektach sportowych. Fundacja RECAL przygotowała i dostarczyła na wybrane obiekty specjalne pojemniki do zbiórki puszek po napojac oraz tablice informujące o celach projektu i korzyściach płynących z recyklingu.

Oprócz korzyści w kształtowaniu postaw ekologicznych płynących z recyklingu, ochrony zasobów ziemi i ochrony klimatu, osoby regularnie odwiedzające obiekty uczestniczące w realizacji „Piłek za puszki” i przynoszące puszki wspierają w ten sposób swój obiekt sportowy. Im więcej zużytych puszek po napojach jest gromadzonych w pojemnikach, tym większe wsparcie otrzymuje obiekt. Pieniądze ze sprzedaży puszek wspierają zakup wyposażenia sportowego. Projekt zakłada, że za każde 15 kg zebranych puszek (1 kg to około 60 sztuk) obiekt sportowy otrzyma jedną, wysokiej jakości piłkę do futbolu, siatkówki lub koszykówki.

Projekt realizowany jest pilotażowo we współpracy z Recan Organizacja Odzysku S.A. w kilku regionach Polski (Legionowo, Legnica, Lublin, Radomsko oraz Warszawa).


Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024