Podczas dziesiątego, organizowanego co roku przez Związek Miast Polskich Spotkania Biur Promocji w Międzyzdrojach, które odbyło się 7 i 8 września br., przedstawiono wyniki przeglądu „Kampanie informacyjne miast polskich” oraz konkursu „Miasta dla turystów”.
Do ZMP nadesłano opisy 52 kampanii informacyjnych z 29 miast, z których najwięcej dotyczyło zdrowia i profilaktyki, rozwoju gospodarczego oraz ochrony środowiska. Nagrodę otrzymała kampania z Malborka pt: „Identyfikacja wizualna znaku promocyjnego miasta”, którą doceniono za dobry pomysł i spójność z logotypem. Wyróżniono dwie inicjatywy: z Łodzi („Posprzątaj! To nie jest kupa roboty”) za zorganizowanie ciekawych wydarzeń i dobry slogan oraz z Poznania („Promocja i upowszechnienie cennych pod względem przyrodniczym terenów użytków ekologicznych w Poznaniu”) za merytoryczne podejście i przyjazne dla użytkowników materiały promocyjne.
W konkursie „Miasta dla turystów”, do którego zgłoszono 70 projektów z 46 miast, w kategorii „Wydarzenie” zwyciężyło miasto Pelplin za Jarmark Cysterski, organizowany od 2000 r., a w kategorii „Publikacja” – Wejherowo za serię wydawniczą prezentującą mapki turystyczne. Zwycięskie miasta otrzymały w nagrodę po 5 tys. zł na sfinansowanie przedsięwzięć związanych z promocją turystyki (np. udział w konferencjach czy targach). Wyróżnione zostały miasta: Kostrzyn nad Odrą za „Dni Tw...