Za nami największe wydarzenie adresowane do branży ogrodniczej w Polsce, czyli Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury GARDENIA, które odbyły się 17–19 listopada br. na MTP.

Formuła biznesowa, którą Gardenia coraz silniej przyjmuje, nadała tempa przygotowaniom do kolejnego sezonu pod kątem zarówno asortymentu dostępnego dla branży, jak i wiedzy niezbędnej do świadomego projektowania zieleni. W największym skrócie Gardenia to najważniejsza impreza sektora ogrodniczego w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Wystawcy cieszyli się żywym zainteresowaniem ich ofertą z zakresu projektowania i utrzymywania zieleni. Zdecydowanie liczniej – w porównaniu do ubiegłego roku – w Gardenii uczestniczyły szkółki roślin, których przedstawiciele mogli liczyć na rzeczowe rozmowy i przełożyć wysiłek włożony w przygotowanie ekspozycji na konkretne umowy w kolejnym roku, co jest niezwykle ważne w kontekście konieczności poszukiwania nowych odbiorców i partnerów biznesowych. Liczba szkółek prezentujących swoje produkty wzrosła względem ubiegłego roku aż dwukrotnie.

Tegoroczna edycja Targów Gardenia odbyła się w pawilonach 5 i 6, czyli w dwóch największych halach na terenie MTP. Powierzchnia ekspozycyjna wzrosła względem ubiegłego roku o ...