
Najnowsze przepisy prawne regulujące powstanie i prowadzenie PSZOK-ów, możliwości w zakresie dofinansowanie budowy nowego bądź modernizacji istniejącego PSZOKu, studia przypadków konkretnych inwestycji, ewidencja, sprawozdania odpadowe i funkcjonowanie PSZOK-ów w BDO… To tylko wybrane zagadnienia, które omówią eksperci podczas spotkania on-line już 26 kwietnia. Rejestracja na to wydarzenie nadal jest otwarta.
Program webinarium pt. Organizacja PSZOK 2022 oraz informacje dotyczące rejestracji udziału znajdują się na stronie pszok.abrys.pl. Podczas spotkania online grono ekspertów, przyjrzy się zagadnieniom związanym z organizacją i funkcjonowaniem Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w sposób kompleksowy.
PSZOKi w świetle najnowszych zmian w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
Szkolenie będzie doskonałą okazją do poznania aktualnych obowiązków w zakresie gospodarki odpadami w świetle najnowszych zmian w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Jak ostatnie zmiany ustawowe wpłynęły na funkcjonowanie PSZOKów? Jak zoptymalizować działanie PSZOK? Czy możliwe jest tworzenie rozwiązań uzupełniających działanie stacjonarnych PSZOK? To tylko wybrane zagadnienia, na które odpowiedzi poszukamy razem z Maciejem Kiełbusem, Partnerem współkierującym Działem Prawa Administracyjnego Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu.
Finansowe wsparcie dla rozwoju systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych i budowy PSZOK