Zawsze w kierunku jazdy
Latem br. na rynku polskim zaprezentowana została nowa zamiatarka kompaktowa CityCat 2020 XL. Jest to produkt firmy Bucher Schörling, reprezentowanej na terenie Polski przez firmę Komunal Partner.
Zamiatarka ta wyposażona jest w czterocylindrowy, chłodzony wodą silnik dieslowski o mocy 80 KM i pojemności 2776 cm3. Posiada napęd hydrostatyczny, pozwalający na bezstopniową zmianę prędkości od 0 do 50 km/h. Osią napędową jest oś przednia (tylna wleczona). Tylna część maszyny przemieszcza się śladem przedniej, co eliminuje problem pozostawiania smug powstających przy „ścinaniu” łuków, a kierowcy daje możliwość koncentrowania się na pracy zamiast na manewrowaniu pojazdem.
W nowym modelu zamiatarki CityCat 2020 XL ssawa skierowana jest zawsze w kierunku jazdy.
Maszyna posiada dwuobwodowy układ hamulcowy z hydraulicznym wspomaganiem. Na przedniej osi zamontowane są hamulce tarczowe w kąpieli olejowej, a na tylnej – hamulce tarczowe. W skład układu hamulcowego wchodzi także ręcznie ustawiany hamulec postojowy, działający na przednią oś.
Podwozie jest dwuczęściowe, spawane z kątowych profili zamkniętych. Resory piórowe są zamontowane na tylnej osi, a przednia oś wyposażona jest w amortyzatory.
Agregat ssawny z nierdzewną ssawą umieszczoną za przednią osią działa na zasadzie podciśnienia. Wysokość pracy ssawy regulowana j...
Zamiatarka ta wyposażona jest w czterocylindrowy, chłodzony wodą silnik dieslowski o mocy 80 KM i pojemności 2776 cm3. Posiada napęd hydrostatyczny, pozwalający na bezstopniową zmianę prędkości od 0 do 50 km/h. Osią napędową jest oś przednia (tylna wleczona). Tylna część maszyny przemieszcza się śladem przedniej, co eliminuje problem pozostawiania smug powstających przy „ścinaniu” łuków, a kierowcy daje możliwość koncentrowania się na pracy zamiast na manewrowaniu pojazdem.
W nowym modelu zamiatarki CityCat 2020 XL ssawa skierowana jest zawsze w kierunku jazdy.
Maszyna posiada dwuobwodowy układ hamulcowy z hydraulicznym wspomaganiem. Na przedniej osi zamontowane są hamulce tarczowe w kąpieli olejowej, a na tylnej – hamulce tarczowe. W skład układu hamulcowego wchodzi także ręcznie ustawiany hamulec postojowy, działający na przednią oś.
Podwozie jest dwuczęściowe, spawane z kątowych profili zamkniętych. Resory piórowe są zamontowane na tylnej osi, a przednia oś wyposażona jest w amortyzatory.
Agregat ssawny z nierdzewną ssawą umieszczoną za przednią osią działa na zasadzie podciśnienia. Wysokość pracy ssawy regulowana j...