1 / 3

Na jednym z warszawskich budynków powstał mural przesłonięty plastikowymi butelkami. Ta kampania reklamowa jednego z seriali Netliksa ma zwrócić uwagę na problem z plastikiem.

Netlix – najbardziej popularna platforma streamingowa z serialami i filmami (także dokumentalnymi) – od 5 kwietnia udostępniła serial „Nasza planeta”. Zdjęcia kręcono przez 4 lata w 50 krajach na wszystkich kontynentach.

Ośmioodcinkowy serial, który powstał we współpracy z fundacją WWF i wytwórnią Silverback Films, opowiada o wyjątkowych cudach natury, ale też zagrożeniach dla przyrody spowodowanych m.in. działalnością człowieka. Jego narratorem jest sir David Attenborough, brytyjski biolog, popularyzator wiedzy przyrodniczej na świecie, pisarz i podróżnik.

W ramach kampanii promującej produkcję Netliksa, w Warszawie powstał mural. Jeszcze przed premierą osłonięto go siatką z plastikowych butelek. Jak łatwo się domyślić, mają one symbolizować ilości plastikowych odpadów, które dosłownie zalewają naszą planetę.

Zwłaszcza w ostatnim czasie w mediach pojawiają się przerażające informacje o martwych zwierzętach w ciałach których znajdowane są kilogramy plastiku, który, jak się wydaje, jest niemal wszędzie.

Miasta na całym świecie, także w Polsce starają się ograniczać jego zużycie. Ostanio tą drogą poszły m.in. Gdańsk, Legnica czy Wałbrzych, który zakazał używania jednorazowych produktów na imprezach miejskich.

Źródło: Marketing przy kawie

UDOSTĘPNIJ

Czytaj więcej

Skomentuj