Reklama

ad1a stihl [02.09-08.09.24]

Krakowscy strażnicy dbają o wizerunek

Krakowscy strażnicy dbają o wizerunek
22.08.2008, o godz. 9:00
czas czytania: około 2 minut
0

„Straż miejska i święty spokój” - tak brzmi hasło rozpoczętej właśnie nowej kampanii wizerunkowej krakowskiej Straży Miejskiej. - To pierwsza tego typu inicjatywa w kraju - podkreśla Janusz Wiaterek, komendant SMMK.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1A Forum Recyklingu 2024 [04.07-14.10.24]

– Liczymy, że pomoże nam ona zdobyć jeszcze większe zaufanie krakowian, że chętniej niż do tej pory będą nam oni zgłaszać wszelkie nieprawidłowości i problemy, w których rozwiązaniu możemy pomóc – mówi Wiaterek.

Plakaty, przedstawiające pracę strażników (patrol rowerowy, patrol z psem oraz patrol współpracujący z inspektorami MPK S.A.) i promujące numer alarmowy 986 będzie można zobaczyć w autobusach i na citylightach, a także na naklejkach umieszczanych na tylnych oparciach siedzeń w tramwajach. Nośnikiem kampanii będzie także BusTV w pojazdach MPK S.A. W sumie przygotowano 1000 naklejek, 115 plakatów do autobusów oraz 55 plakatów Citylight. Uzupełnieniem kampanii wizualnej będzie strona internetowa straży miejskiej (www.strazmiejska.krakow.pl), na której zostanie utworzony specjalny dział poświęcony omówieniu na przykładach możliwości prawnych działania strażników.

Kampania jest sekwencyjna. Potrwa 12 miesięcy, a co kwartał będzie następować zmiana plakatów, na których zostanie zaprezentowany inny obszar działalności straży miejskiej. Kolejną sekwencję zobaczymy już w listopadzie.

– Chcemy wszystkim przypomnieć, że nasza codzienna służba jest przede wszystkim pełniona po to, by zapewnić krakowianom oraz gościom, odwiedzającym nasze miasto, spokój i porządek w miejscach publicznych – mówi Janusz Wiaterek. Komendant zapowiada też, że już od września łatwiej będzie się dodzwonić pod numer alarmowy, ponieważ pracę dyżurnego wesprze dodatkowa osoba, która będzie się zajmować jedynie przyjmowaniem zgłoszeń od mieszkańców.

Kampania wizerunkowa jest współfinansowana przez Rady Dzielnic: VIII, IX oraz XI. Partnerami Straży Miejskiej w tym przedsięwzięciu są: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., Art. Marketing Syndicate oraz Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Risk.

źródło: krakow.pl

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

AD1A Forum Recyklingu 2024 [04.07-14.10.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

ad3b zm MSO [12.08-16.10.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024