Reklama

AD1A PTAK GARDEN WARSAW EXPO [19.11-19.12.24]

Koleje Dolnośląskie z rekordowym zainteresowaniem. Spółka zanotowała milionowy wzrost liczby pasażerów

Koleje Dolnośląskie z rekordowym zainteresowaniem. Spółka zanotowała milionowy wzrost liczby pasażerów
jwo
28.07.2017, o godz. 9:43
czas czytania: około 2 minut
0

Przez pierwsze sześć miesięcy 2017 roku Koleje Dolnośląskie przewiozły milion pasażerów więcej niż w analogicznym okresie rok temu. To nowy rekord regionalnego przewoźnika.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

AD1 Regionalne Leszno [05.11 – 25.11.2024]

Od stycznia do czerwca tego roku Koleje Dolnośląskie przewiozły ponad 4,5 miliona osób. W porównaniu do 2016 r. liczba ta wzrosła prawie o milion.

To najlepszy wynik w historii spółki. Na przestrzeni ostatnich trzech lat liczba osób korzystających z usług Kolei Dolnośląskich zwiększyła się aż o 162 proc.

– Bardzo nas cieszy, że zainteresowanie usługami Kolei Dolnośląskich stale rośnie. Cały czas się rozwijamy i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom podróżnych – mówi Piotr Rachwalski, prezes zarządu Kolei Dolnośląskich.

– Kupujemy nowoczesne pociągi i uruchamiamy nowe, także zagraniczne, połączenia, dzięki czemu pasażerowie mogą w komfortowy sposób docierać w interesujące ich miejsca – zaznacza prezes KD.

Duży postęp Koleje Dolnośląskie odnotowały również w przypadku liczby przejechanych kilometrów. W pierwszym półroczu pociągi regionalnego przewoźnika pokonały 3,5 mln km – to blisko dwa razy więcej niż przed trzema laty.

Znaczny wzrost spółka zanotowała także w liczbie biletów rozdystrybuowanych we własnych kanałach sprzedaży. Przez pierwsze sześć miesięcy sprzedało się ich 1,7 miliona, co daje prawie trzysta tysięcy więcej niż w poprzednim roku.

– Staramy się jak najbardziej ułatwić pasażerom proces kupna biletów, dlatego dystrybuujemy je w wielu różnych kanałach – kasach dworcowych, u konduktorów czy w Biurach Obsługi Klienta. Jesteśmy także otwarci na nowe możliwości, dzięki czemu od ponad roku bilet można nabyć także przez aplikację SkyCash. Ponadto przez kilka miesięcy testowaliśmy znane z komunikacji miejskiej automaty, które pozwalają szybko kupić bilet bez konieczności szukania obsługi pociągu. Podróżnym takie rozwiązanie bardzo przypadło do gustu – dodaje Piotr Rachwalski.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad2 odpady budowlane [04.11-03.12.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Drogi i komunikacja
css.php
Copyright © 2024