Ogrodnicze B2B
I Targi Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenCONTRACTING odbyły się w dniach 8-9 listopada w łódzkiej hali EXPO.
W wydarzeniu o ogólnopolskim zasięgu, zorganizowanym w formule B2B, uczestniczyło ponad 70 wystawców ? producentów i dystrybutorów wszelkiego rodzaju artykułów ogrodniczych.
Akademia Biznesu Ogrodniczego
Targom towarzyszyła Akademia Biznesu Ogrodniczego. Jej prelegenci omawiali tematy interesujące przede wszystkim managerów centrów i sklepów ogrodniczych. Zagadnienia, które prezentowano, miały zapewnić odpowiedzi na kluczowe pytania każdego prowadzącego sprzedaż przedsiębiorcy: jakie są potrzeby współczesnego konsumenta, jak im sprostać, jak nadążać za pojawiającymi się na rynku trendami oraz jaki jest kierunek rozwoju biznesu ogrodniczego? W przygotowanych przez Akademię prelekcjach uczestniczyło ponad 100 słuchaczy.
Konkurs i rabaty
Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym był ?Konkurs o Złoty Medal?, którego celem jest wyróżnienie najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Do konkursu zgłoszono 26 produktów. Jury przyznało cztery złote medale, które otrzymali: Szkółka Polskie Korzenie, NaturalCrop Poland, RAMP i ANMAX, oraz cztery wyróżnienia dla firm: VILA, W. Legutko, VICTUS-EMAK i U-TEC Europe.
W ramach targów odbyła się również Akcja Wielkiego Rabatowania. Do udziału w niej przystąpiło p...