Koleje Dolnośląskie z rekordowym zainteresowaniem. Spółka zanotowała milionowy wzrost liczby pasażerów

Koleje Dolnośląskie z rekordowym zainteresowaniem. Spółka zanotowała milionowy wzrost liczby pasażerów
jwo
28.07.2017, o godz. 9:43
czas czytania: około 2 minut
0

Przez pierwsze sześć miesięcy 2017 roku Koleje Dolnośląskie przewiozły milion pasażerów więcej niż w analogicznym okresie rok temu. To nowy rekord regionalnego przewoźnika.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Od stycznia do czerwca tego roku Koleje Dolnośląskie przewiozły ponad 4,5 miliona osób. W porównaniu do 2016 r. liczba ta wzrosła prawie o milion.

To najlepszy wynik w historii spółki. Na przestrzeni ostatnich trzech lat liczba osób korzystających z usług Kolei Dolnośląskich zwiększyła się aż o 162 proc.

– Bardzo nas cieszy, że zainteresowanie usługami Kolei Dolnośląskich stale rośnie. Cały czas się rozwijamy i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom podróżnych – mówi Piotr Rachwalski, prezes zarządu Kolei Dolnośląskich.

– Kupujemy nowoczesne pociągi i uruchamiamy nowe, także zagraniczne, połączenia, dzięki czemu pasażerowie mogą w komfortowy sposób docierać w interesujące ich miejsca – zaznacza prezes KD.

Duży postęp Koleje Dolnośląskie odnotowały również w przypadku liczby przejechanych kilometrów. W pierwszym półroczu pociągi regionalnego przewoźnika pokonały 3,5 mln km – to blisko dwa razy więcej niż przed trzema laty.

Znaczny wzrost spółka zanotowała także w liczbie biletów rozdystrybuowanych we własnych kanałach sprzedaży. Przez pierwsze sześć miesięcy sprzedało się ich 1,7 miliona, co daje prawie trzysta tysięcy więcej niż w poprzednim roku.

– Staramy się jak najbardziej ułatwić pasażerom proces kupna biletów, dlatego dystrybuujemy je w wielu różnych kanałach – kasach dworcowych, u konduktorów czy w Biurach Obsługi Klienta. Jesteśmy także otwarci na nowe możliwości, dzięki czemu od ponad roku bilet można nabyć także przez aplikację SkyCash. Ponadto przez kilka miesięcy testowaliśmy znane z komunikacji miejskiej automaty, które pozwalają szybko kupić bilet bez konieczności szukania obsługi pociągu. Podróżnym takie rozwiązanie bardzo przypadło do gustu – dodaje Piotr Rachwalski.

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do Drogi i komunikacja
css.php
Copyright © 2024