Reklama

AD1A TOMRA [15.04-15.05.24]

Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.

Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.
03.01.2008, o godz. 8:26
czas czytania: około 1 minuty
0

Fundacja Nasza Ziemia rozpoczęła realizację społecznej kampanii „Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj”. Jej głównym zadaniem jest edukacja ekologiczna i popularyzacja prostych ekologicznych działań, dzięki którym każdy z nas może we własnym domu, we własnej firmie czy urzędzie chronić środowisko.

Dalsza część tekstu znajduje się pod reklamą

Reklama

ad1b Biuro Rozwoju Gdańska – rekrutacja [26.04.24-25.05.24]

Celem kampanii jest redukcja w Polsce emisji CO2 – co pomoże w walce z globalnym ociepleniem i zmianami klimatycznymi. Kampania będzie trwała aż do czerwca 2008 roku i obejmie 13 największych miast, w których plakaty będą eksponowane na 1000 bilbordach i citylightach. Plakaty kampanii zaprojektował non profit jeden z najlepszych polskich grafików Andrzej Pągowski. Będą one eksponowane na nośnikach firmy Clear Channel. Kampanię otrzymała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz spółki Vattenfall Poland AB. Oprócz kampanii outdoor, Fundacja Nasza Ziemia prowadzi komplementarną kampanię edukacyjną w telewizji, Internecie oraz szkołach w całej Polsce.

Tagi:

Kategorie:

Udostępnij ten artykuł:

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą, która to zrobi.
Reklama

ad1d MBP [12.04-27.05.24]

Dodaj komentarz

Możliwość komentowania dostępna jest tylko po zalogowaniu. Załóż konto lub zaloguj się aby móc pisać komentarze lub oceniać komentarze innych.
Reklama

AD3b PZO 2024 [19.04-11.06.24]

Te artykuły mogą Cię zainteresować

Przejdź do
css.php
Copyright © 2024