Na gali Envicon o „Głośnej Wodzie”
Edukacja ekologiczna jest bardzo potrzebna nie tylko w dziedzinach gospodarki odpadami oraz ochrony powietrza, ale także w dziedzinie gospodarki wodno-ściekowej. Działania te dostrzega miesięcznik „Wodociągi-Kanalizacja“, który nagradza adekwatne inicjatywy w konkursie „Głośna Woda”.
Nowoczesne przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne to nie tylko dostarczyciel wody i odbiorca ścieków. To spółka, która ma misję do wypełnienia, a jednym z jej aspektów jest wzięcie odpowiedzialności za edukację ekologiczną, której cel to dbałość o wspólne dobro, czyli zasoby wody w Polsce. Właśnie za te zasługi w trakcie gali kongresu Envicon wybranym podmiotom nagrody wręczyli Kalina Olejniczak, redaktor prowadząca miesięcznik „Wodociągi-Kanalizacja“, a także Magdalena Dutka, prezes firmy Abrys. Laureatami konkursu „Głośna Woda” zostali:
- w kategorii przedsiębiorstw obsługujących do 30 tys. mieszkańców, za promowanie edukacji wodnej jako elementu troski o środowisko, nagrodę zdobył Zakład Usług Wodno-Ściekowych w Słubicach,
- w kategorii przedsiębiorstw od 30 do 100 tys. mieszkańców, za realizację akcji edukacyjnej poświęconej odpowiedniemu korzystaniu z kanalizacji, wyróżniono Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki,
- w kategorii przedsiębiorstw ponad 100 tys. mieszkańców, za rozwijanie długoterminowych kampanii edukacyjnych i nowe formy promocji zdrowego stylu życia, nagrodzono Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu.
Na stronie 6: wyniki konkursu “Ekoodpowiedzialni w biznesie”
Komentarze (0)