Green Area Show to pierwsze w Polsce wydarzenie w branży ogrodniczej dedykowane profesjonalistom nastawione na dynamiczne pokazy maszyn i urządzeń na powierzchniach demonstracyjnych.
Atrakcje pierwszego dnia
Pierwszy dzień targów wzmocniła konferencja organizowana przez redakcję miesięcznika “Zieleń Miejska” oraz Grupę MTP. W Forum Zarządcy Zieleni wzięło udział ok. 200 osób z całej Polski. W takcie całodziennych wykładów mieli oni możliwość zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi m.in. Polityki Ochrony Drzew, możliwości zakładania dachów zielonych na istniejących budynkach, zielonych strategii dla miast, roślinnych nowości dla przestrzeni publicznej, standardów dla branży architektury krajobrazu oraz paliw alternatywnych.
Na terenie przed głównym wejściem do hali przez cały dzień odbywały się pokazy Federacji Arborystów Polskich. Specjaliści pokazywali jak wygląda ich praca „na drzewach” oraz udzielali porad dendrologicznych i prawnych.
Część zewnętrzna toru była miejscem pokazów maszyn i narzędzi. Odwiedzający mieli okazję nie tylko wysłuchać informacji o parametrach, ale przede wszystkim mogli zobaczyć jak one sprawują się w użyciu, a nawet przetestować je samodzielnie. Wystawcy podkreślali, że właśnie taka forma prezentacji jest najatrakcyjniejsza.
Martyna Gościniak z firmy Perfetto Poznań powiedziała: Formuła wydarzenia zachęca klientów i gości do wsiadania na maszyny, które znali do tej pory tylko z materiałów marketingowych. Mogą skonfrontować te informacje ze stanem rzeczywistym.
Andrzej Grocholewski, dyrektor handlowy AL-KO dodaje: Baliśmy się, że pogoda przestraszy wszystkich, a jednak tak się nie stało. Cały czas mamy klientów, a nasi handlowcy mają pełne ręce roboty. Przychodzi do nas wielu dealerów. Taka impreza to absolutna nowość i bardzo dobrze, że się pojawiła.
Z kolei Zbigniew Słotwiński, sprzedawca maszyn Iseki podsumowuje: Mieliśmy bardzo dużo zgłoszeń i rozmów z klientami. Zazwyczaj byli to przedstawiciele firm usługowych, firm komunalnych, firm utrzymujących tereny zieleni. Dużo klientów było z Dolnego Śląska, Wielkopolski i Mazowsza. Impreza bardzo dobrze rozreklamowana, przez co zasięg jest naprawdę imponujący. Klienci dokładnie wiedzą czego chcą, porównują maszyny, pytają o moc i parametry. Jeśli chodzi o praktyczne pokazy polowe jest to najlepsza forma promocji i sprzedaży.
Drugi dzień ekspozycji
Dziś – w ramach GA Show – odbywają się bezpłatne warsztaty realizowane przez Vectorworks Polska “Projektowanie Przestrzeni Miejskich”.
Na terenie zewnętrznym ekspozycji kontynuowane są również pokazy maszyn komunalnych w akcji. Istnieje możliwość samodzielnego przetestowania urządzeń wielu z czołowych marek.
Komentarze (0)