W półtora roku po wprowadzeniu Renault eco2, Dacia przedstawia znak „Dacia eco2”. Dynamicznie rozwijająca się marka chce przyczynić się w ten sposób do realizacji zobowiązania Grupy Renault w zakresie ochrony środowiska: uplasowania się wśród trzech najlepszych producentów pod względem niskiej emisji CO2.
Celem konkursu, który w tym roku miał swoją 11. edycję, jest upowszechnianie pozytywnych wzorców oraz metod osiągania sukcesów gospodarczych dzięki działaniom na rzecz ochrony środowiska.
Modernizacja torowisk oraz sieci tramwajowej to jeden z największych projektów inwestycyjnych jakie rozpoczyna miasto. Wartość projektu wynosi ponad 700 milionów złotych.
Zgodnie z raportem „Chroń klimat: oszczędzaj energię, ocieplaj budynki” opracowanym przez Ecofys Polska na zlecanie Rockwool Polska, do końca XXI wieku temperatura na Ziemi może wzrosnąć od 2,0 do nawet 6,4 st. C.
Producent komputerów Apple uaktualnił zobowiązanie dotyczące szerszego zastosowania w swoich produktach materiałów przyjaznych środowisku. Dokument podpisał szef Apple'a, Steve Jobs – informuje serwis pcworld.pl.