Prowadzenie samochodu elektrycznego nie różni się zbytnio od jazdy za kierownicą samochodu spalinowego, szczególnie dla tych, którzy korzystają z aut z automatyczną skrzynią biegów. Odczuwalną różnicą może być bardziej dynamiczne przyspieszenie w pojazdach EV po wciśnięciu pedału gazu przy ruszaniu. Jednocześnie to przyspieszenie jest płynne i ciche.
Przy wyborze samochodu elektrycznego najlepiej zwracać uwagę dokładnie na te same aspekty, co przy wyborze samochodu konwencjonalnego. To jest środek transportu, który ma spełniać wszystkie oczekiwania klienta. Czy będziemy mogli wybrać w przyszłości samochód produkowany w Polsce?
Ekologiczne i ekonomiczne, poprawiające kondycję i zdrowie rowery stały się symbolem zrównoważonego rozwoju. To w nich zarówno mieszkańcy, jak i samorządowcy upatrują przyszłości transportu wiążąc nadzieję, że ich miasta będą dzięki temu przyjazne i bezpieczne.
Elektromobilność to ogromna i wciąż rosnąca gałąź gospodarki, która jest również jedną ze strategicznych branż dla rozwoju Polski na najbliższe lata - ocenia się w raporcie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Polskiej Izby Rozwoju Elektromobilności oraz Agencji Rozwoju Przemysłu.
Polska jest największym krajem w Unii Europejskiej bez krajowej strategii rowerowej. W Europie taki dokument posiada ok. 20 krajów, a kolejne dziewięć jest w trakcie jego opracowania. Taka strategia jest niezbędna, by móc zyskać środki unijne na rozwój infrastruktury i projektów rowerowych.